lauantai 26. lokakuuta 2013

* MADARA Pihlaja Daily Defence with Noora Shingler *



Olen seurannut Noora Shinglerin kirjoittamaa Kemikaalicoctail- blogia jo vaikka kuinka pitkään ja olen hänen bloginsa vannoutunut lukija. Voitte varmaan uskoa, että hykertelin onnesta kun hän kertoi tekevänsä yhteistyötä Madaran kanssa. Kun uuden tuotteen julkistamispäivä koitti, olin onnesta soikeana!!

Tämä uusi Madaran DD- voide on tehty suojaamaan ja kosteuttamaan ihoa ja on sopiva kaikenikäisille päästä varpaisiin. Lisäksi se myös pehmentää ja rauhoittaa. Tuote pitää sisällään mm. luomulaatuista pihlajanmarjauutetta sekä pihlajanmarjaöljyuutetta. Paljon lisää voitte lukea tästä tuotteesta tuolta Kemikaalicoctail- blogista :)



Kävin nappaamassa DD- voiteen kotikaupunkimme Emotionista ja voin sanoa, etten tuota 15 € hintaista ostostani ole katunut hetkeäkään. Tuote on NIIN MAHTAVA!! Ja kyllä, noin edullinenkin... Tuote on ollut nyt meillä käytössä neljä päivää. Olen todella onnellinen, meidän Kuopus Herkkähipiäisen atooppisen ihottumaläntit ovat poissa! JEE! En voi muuta kuin tuuletta.

Tiedättekö miten raivostuttavaa on kokeilla kymmeniä eri voide vaihtoehtoja, joista ei ole ollut mitään iloa tai helpotusta? Siinä palaa rahat sekä pinna, kokemusta on! Me ollaan kokeiltu yli 10 erilaista apteekin perusvoidetta, muutama Weledakin, ilman hyvää lopputulosta... Meidän kuopuksen yöt ovat olleet levottomia ties jo miten pitkään, öisin hän on raapinut itsensä verille. Viime keväänä käytin häntä ihotautilääkärillä ja kyse ei ole allergiasta (vaikka olen huomannut, että homogenoitu maito, valkoinen vehnä, tomaatti ja muutama lisäaine aiheuttaakin tuskaa aina seuraavana yönä), vaan hän on vaan sattunut saamaan "atopia- geenit". Lääkäri määräsi kolme eri kortisonia. Niistä kyllä oli apua, mutta en todellakaan halua kuormittaa moisilla mönjillä pienen lapseni elimistöä. Olen iloinen, että Flow-kosmetiikan hamppuvoiteen ja kookosöljyn lisäksi meidän Akusti voi käyttää nyt kolmattakin voidetta ja näin loistavin lopputuloksin :)

Onko teillä iho-ongelmia tai muuten vaan tarvitset lisäkosteutusta?? Tästä tuotteesta teille on apua, aivan varmasti.



Kiitos Noora Shingler minkä teit!! Olen sinulle niiiiiiin kiitollinen <3

Ei kommentteja: